وزن خشک و دیالیز

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

وزن خشک و دیالیز

 

وزن خشک و دیالیز

شما ممکن است در مورد بحث های پزشک خود را در مورد وزن خشک را بشنود، اگر شما یک بیماران مبتلا به دیالیز هستند. وزن خشک، وزن خود را بدون مایع اضافی که می سازد تا بین دیالیز است.

وزن خشک

وزن خشک، وزن خود را بدون مایع بیش از حد است که می سازد تا بین دیالیز است. این بسیار نزدیک به وزن یک فرد عادی بعد از ادرار کردن است. همچنین، کمترین وزن است که امن است برای شما برای جلوگیری از علایم ممکن است پس از دیالیز است. علائم ممکن است شامل گرفتگی، افت فشار خون و سکته مغزی و غیره

دیالیز و وزن

دیالیز می تواند بدن را از مایع به عنوان موثر را حذف کنید به عنوان کلیه سالم انجام. بیماران دیالیز معمولا این درمان برای 2 ~ 3 بار در هفته. به عنوان یک نتیجه، بدن بر روی مواد زائد و مایعات بیش از حد بین درمان نگه می دارد.

هدف بدانند از وزن خشک است که برای حفظ بیمار به طور معمول هیدراته و احساس راحتی است.

چگونه به شکل از وزن خشک؟

دستیابی به این وزن خشک یا تعادل مایع (euvolemia نامیده می شود، "U-VO-لی من آه") یک هدف بسیار مهم برای هر دو مراقبت کوتاه مدت و بلند مدت بیماران مبتلا به اضافه بار مایعات است.

معمولا، پزشک خود را وزن خشک خود را، محاسبه با توجه به تجربه خود و شرایط پزشکی خود را. وزن خشک خود را باید در شرایط زیر تخمین زده می شود.

- شما دارای فشار خون طبیعی

- شما باید یک قلب طبیعی به اندازه

- رگ گردن که متسع نیست

- شما باید مشکلات نفس

- عدم وجود ادم یا تورم

- عدم وجود صداهای ریوی (رال و کراکل) مربوط به بیش از حد مایع

به عنوان تغییرات پزشکی شما، وزن خشک است که هنوز هم و بدون تغییر است. برای محاسبه وزن خشک و راست، به شما پیشنهاد به reestimate وزن خشک خود را هر 3 تا 6 هفته برای ایمن نگه داشتن خود را در طی و بعد از دیالیز.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.